Taman Hati Cik Bulat

★ Memori Tercipta ★

Tuesday 8 April 2014 @ 08:19 | 0 Comment [s]

SPM RESULT DAY !
Detik 20 MAC 2014 akhirnya tiba . Saat saat yang ditunggu oleh semua pelajar SPM 2013 .
Aku tidak dapat lelapkan mata menunggu ketibaan pagi 20 MAC. Gementarkah aku ? ataupun terlebih teruja ?! YA TUHANKU . Engkau saja yang tahu . Apakah yang aku bakal terima ? SEDIH atau GEMBIRA ? Aku siapkan diri untuk MENERIMA apa yang akan aku TERIMA. Aku percaya pada semua ketentuanya .
Sebak mula terasa . Tibanya di teratak aku menuntut ILMU pada 10:30 pagi 20/03/2014.Fikiran aku mula bercelaru.Tapi apabila melihat wajah wajah indah yang sering memberi ketenangan .Hati aku mula tenang.
Selepas menerima keputusan SPM , aku hanya tersenyum walaupun agak kecewa.Aku sabar ,redakan perasaan sedih ,hambar yang terbuku di hati aku .Kaki aku juga masih terasa berat dan kaku untuk melangkah pulang . Kebimbangan untuk memberitahu kedua IBUBAPA aku juga mula terasa .BIARKAN !! Aku tak mahu hiraukan semua perasaan yg bermain difikiran .Walau apa pun keputusan yang aku terima,begitulah hakikatnya.Bagaimanapun sekalipun,ALHAMDULILLAH aku lafazkan :')
SLOT FOKUS ! KU GILA KU GILA LENSSA !

Gembira mula terasa , bergurau senda dengan mereka,gila lenssa bersama mereka,Sejoli bersama mereka.Perasaan sedih hilang begitu saja .Bagi aku,Mereka THE BEST CURE in this world .To Be Honest, Aku begitu senang dengan korang ^^ SAHABAT TERINDAH dunia dan akhirat . Aku HARAP PERSAHABATAN yang kita bina kekal berpanjangan :')

' Disini jua MEMORI TERCIPTA walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita akan TERPISAH ,KENANGAN BERSAMA tiada aku LUPA .
Yang terpahit jua termanis,semuanya bagiku adalah terindah
Ku akan ingati buat selama lamanya :') '

0 Comment(s)

|
The Disclaimer


Selamat Datang ke Blog Yana Hudsons.Ini adalah Blog Rasmi saya.Do Follow me and respect me as i respect you. Thank you ^^ CATS LOVER ♔


CURRENTLY : Cute & Handsome 
MOOD : New Design For My Blog.


Follow @yanahudsons

Lets WeChat

The History!
The Follower!