Taman Hati Cik Bulat

Mereka Dalam Kenangan :)

Friday 28 February 2014 @ 02:25 | 0 Comment [s]


Walaupun SPM have done , tapi tetap tak berkesempatan nak update belog.Buzy dengan KERJA mungkin? ehehehe. Kerja ye.Yela sebelum result tiba, sebelum dapat peluang sambung belajar. Cuti berpanjangan yang ada, gunakan sebaik mungkin :)

Tapi RINDU pula datang menerpa jiwa.Rasa nak juga loretkan rasa rindu kat sini.Biar kekal berpanjangan mengusik kalbu.Itu hanya pembuka bicara.Back to the topic ! 

 Mereka dalam KENANGAN. Rindu mereka. Rindu nak dengar mereka bising sana sini, rindu nak berjalan ke kantin sama-sama.Rindu nak ke lab sama-sama.Gelak tawa bersama mereka kini hanya mampu bermain difikiran.Ya saya akui memang kawan adalah teman TERINDAH dalam hari-hari kita. 04 DISEMBER 2013 adalah  tarikh keramat dimana BERAKHIR nya perjuangan kami semua.Disitu lah juga berakhir gelak tawa kami bersama. sepasukan bila kekantin dan sebising kami di kelas.

Walaupun kadang kala ada yang menyakitkan hati, tapi waktu manis bersama mampu mengubat luka.Saya juga pernah buat silap, mungkin ada yang membenci tapi SEJUTA MAAF saya pohonkan.Sejurus ikatan persahabatan yang terbina , tidak pernah LUPUT di ingatan saya.Ada kalanya saya dipinggirkan , ada kalanya saya mendapat luka.Tapi satu yang saya ingin perkatakan TIDAK pernah saya sesali disebalik perkenalan dalam persahabtan ini.

Memang hakikat nya saya telah dipinggir jauh oleh mereka :') Apakan daya , kita hanya manusia.Hendak diluputkan mereka dari ingatan memang tidak mampu saya lakukan kerana semanis perkenalan tetap diingatan.Take care sahabat seperjuangan.Saya mendoakan yang TERBAIK untuk semua.



Salam Perpisahan di abad 17
MEREKA DALAM KENANGAN

0 Comment(s)

|
The Disclaimer


Selamat Datang ke Blog Yana Hudsons.Ini adalah Blog Rasmi saya.Do Follow me and respect me as i respect you. Thank you ^^ CATS LOVER ♔


CURRENTLY : Cute & Handsome 
MOOD : New Design For My Blog.


Follow @yanahudsons

Lets WeChat

The History!
The Follower!