Taman Hati Cik Bulat

♛ CRUSH

Wednesday 5 June 2013 @ 02:35 | 0 Comment [s]

Hey , apa kena la dengan budak² 
zaman sekarang .
sekolah tak habis lg dah memandai nak
curah kasih sayang kat orang lain .
kasih kat diri sendiri pun tak cukup .
'Kejar CITA CITA dulu lah baru kejar CINTA'

Sebenarnya,saya pun ada CRUSH. wink wink^^
CRUSH lah sangat !
tak tau lah semenjak dua tiga menjak ni FEELING semacam aje .
Macam mana la saya boleh terpikat kat dia .
Hati pun dah rasa lain macam .
senyuman dia okay banget!Dah tutup hati kat LELAKI² tiba tiba pulak boleh wujud
AKU SUKA DIA . HAHA
tak tau PERANGAI macam mana,favourite dia apa .
Nak cakap saya suka dia melalui SIMILARITY pun tak jugak .
sebab memang tak tau apa apa pasal dia .
stalk status dia kat FB.ayat dia okay .
tak ada yang orang boleh kata angkuh . 
maybe he's greatly :)

tapi macam mana la nak LUAHKAN .
Aku Bajet Gentle.
try tegur , empat jam setengah baru reply .
tu pun tak seberapa. try usha lg
Hrm , nak intro pun susah. macam mana nak tau feveret dia ke ape ke . Hahaha
memang sah sah aku yang gila bayang .
kalau nak dibandingkan saya dengan dia , 
umpama langit dengan bumi la kot .
Aku Anak Kampung Tak Punya apa² .

bagi korang seronok ke MENCINTAI dalam DIAM ?
Oh , FANTASTIC ><

takpe takpe hanya itu yang saya MAMPU .
  Saya doakan dia BAHAGIA , hidup nya DIBERKATI.
ALWAYS SUCCES in his life .
serta ditempatkan dalam golongan 
orang orang BERIMAN .

  Saya doakan dia mendapat insan yang mampu 
membuat dia tertawa , ada disisinya dalam suka dan duka
serta dapat membimbing nya saat dia lalai dari sisi ALLAH :)
When you have a CRUSH on Someone
you notice every single detail about them
No matter how small and when they do something
for you,you feel so touched
No matter how simple it was ;)

 | CRUSH PERASAN

0 Comment(s)

|
The Disclaimer


Selamat Datang ke Blog Yana Hudsons.Ini adalah Blog Rasmi saya.Do Follow me and respect me as i respect you. Thank you ^^ CATS LOVER ♔


CURRENTLY : Cute & Handsome 
MOOD : New Design For My Blog.


Follow @yanahudsons

Lets WeChat

The History!
The Follower!