Taman Hati Cik Bulat

♩♬ True FRIENDS

Saturday 1 December 2012 @ 07:57 | 3 Comment [s]


TUHAN ciptakan aku ke Dunia ini lalu dia 
 TEMUKAN aku dengan Mu ..


Satu hari nanti tanpa rela ku ,
Dia akan PISAHKAN kita ..
Ketika itu pasti aku BERFIKIR .. ~_~
Andai dia ingin PISAHKAN kita, mengapa dia TEMUKAN kita ?
Andai dia ingin pisahkan kita mengapa dia ciptakan aku lalu 
dia TIUPKAN perasaan SAYANG & CINTA yang menggunung 
kepada Mu ?
Tapi andai suatu hari kita TERPISAH ,
ku MOHON kepadamu ..
KENANGLAH DAKU dalam setiap DOAMU 
& Padamu TUHAN ku sujud memohon KEAMPUNAN ,
Tabahkan HATIKU ..
Perbetul kanlah JALAN yang bakal ku
TEMPUHI 

3 Comment(s)

|
The Disclaimer


Selamat Datang ke Blog Yana Hudsons.Ini adalah Blog Rasmi saya.Do Follow me and respect me as i respect you. Thank you ^^ CATS LOVER ♔


CURRENTLY : Cute & Handsome 
MOOD : New Design For My Blog.


Follow @yanahudsons

Lets WeChat

The History!
The Follower!