Taman Hati Cik Bulat

# CINTA budak SEKOLAH :'D

Sunday 30 September 2012 @ 08:46 | 0 Comment [s]

Okay .kali ni nak story pasal CINTA MONYET sikit :) 
Bila saya start masuk menengah rendah,maksud saya form1.blajar menyesuaikan diri dgn kakak² then abg² kat skolah :)
Mula lah kisah yang tak seberapa diingini berlaku.dah kenal aje diorang.kawan pun dah mkin up ♣ Amboi
perangai pun dah makin NAKAL..
Terjalinlah satu ikatan yg tak diiktiraf.Jangan fikir bukan²
Dah pandai MENGORAT yew :D

 Dah².pendekkan yang tu.Bila saya form3,saya dah mula nak menyayangi.sebelum tu takde pula .
Tapi bila menyayangi.laen pula ceritanya..
Oke serious.
boleh dikatakan sayang sangatlah kat Capital A .tapi nama kang budak skolah.
timba ilmu sikit dah tunjuk belang nak bercinta..
Apa yg dapat ? tak kemana nya.lebih membazirkan masa adelah .
so, kpd insan yg bergelar pelajar .jgn memandai nak ber COUPLE² yeah .
Lama menyingle X)
Bila kawan tanya,why SINGLE sekarang?
Alasanmu Alasanku :Malas.lagi pun aku dah rasa selesa macam ni >,<
disebaliknya, insan manakah yg memahami seguris luka di hati kecil ini :(
tapi segalanya BERUBAH !
terima kasih :)
seorang insan yg muncul berperanan sbg seorang kawan yg slalu memberi semangat..dikuatkan lagi dgn sokongan seorang SAHABAT SEJATI..
aku kembali membuka hati yg telah lama terkunci :|
tapi dapatkah aku BERTAHAN ?
andai dapat! sampai bila?

: KEHIDUPAN PENUH PERSOALAN
| TANGAN MENAIP |

0 Comment(s)

|
The Disclaimer


Selamat Datang ke Blog Yana Hudsons.Ini adalah Blog Rasmi saya.Do Follow me and respect me as i respect you. Thank you ^^ CATS LOVER ♔


CURRENTLY : Cute & Handsome 
MOOD : New Design For My Blog.


Follow @yanahudsons

Lets WeChat

The History!
The Follower!