Taman Hati Cik Bulat

☆ Kelukaan yang harus ditempuhi :') ★

Thursday 15 November 2012 @ 08:40 | 0 Comment [s]

HEART SICK

Setabah mana pun seseorang e2 ,pasti akan jatuh
bila hati nya dilukai oleh seseorang 
yang dia SAYANG kan ?
tapi , kita sbg Hamba yg beragama tak boleh biarkan
kedukaan itu berterusan .
TABAHKAN HATI !
Ingat ! dia yang mencipta,yang selalu disisi kita
disetiap detik .  
kadangkala , kedukaan yang akan membuatkan kita sedar 
siapa kita :')

Saya tau , saya tak sempurna seperti yang awak inginkan.
tapi, nobody perfect .
manusia se-indah² kejadian and 'everything beautiful,
but n0t every0ne can sees it'.
saya percaya , semua insan yang saya dah kenal dapat mengajar saya liku liku kehidupan dan saya juga percaya 
JODOH itu RAHSIA ALLAH  !
so , saya doakan awak selalu bahagia.
 walaupun bukan disamping saya :)

Keep Calm Jyeah !

0 Comment(s)

|
The Disclaimer


Selamat Datang ke Blog Yana Hudsons.Ini adalah Blog Rasmi saya.Do Follow me and respect me as i respect you. Thank you ^^ CATS LOVER ♔


CURRENTLY : Cute & Handsome 
MOOD : New Design For My Blog.


Follow @yanahudsons

Lets WeChat

The History!
The Follower!