Taman Hati Cik Bulat

★ Biar Mimpi Sampai ke Bintang ★

Saturday 25 May 2013 @ 00:44 | 3 Comment [s]

. Assalamualaikum . 
Lama mendiam kan ? budak SPM buzy sampai 
tak sempat nak
UPDATE blog . hehe
Nasib baik tak berkarat belog ni . huhu 



 Anak Gadis duduk Termenung !
Lepas SPM nak ikut arah mana ek ?
Nak ikut Minat dan Cita² ke nak ikut Kebolehan ?
Tapi , saya tetap ada ANGAN² dan Minat saya yang tersendiri .

  Ya saya ada minat yang tersendiri .
Minat sangat² tukar duka jadi suka ,
tukar gelap jadi cerah dan Night jadi Midnight  
seterusnya ke Beautiful Night !
Faham kah maksud saya ? sebenanrnya , disitu ada yang tak berapa
nak betul . HAHA !

yang nak diperkatakan sebenarnya adalah 'EFFECT'.
yang cloud jadi grey and
from the darkness to light !

  

  Minat bebenor edit gambar yang blur jadi lebih menarik.
Tengok semua gambar yana power² kan ? HAHA (budget)
Ala , tak cakap tuan nya cantik pun , tapi effect gambar² tuu yang okay .
Okay lha sangat !
Bukan nak perasan sangat lah -,-
Okay , DALAM HATI dah mula rasa Marak semangat nak jadi seorang PHOTOGRAPHER
and I HAVE A DREAM !


Yes , terlalu Hepy dan terlebih minat nak jadi photographer sampai
terbawak² dalam MIMPI .
YA ALLAH , alangkah indah dunia milikmu dan alangkah
indah hidupku jika
e2 BENAR² TERJADI YA ALLAH .
Izinkanlah aku untuk merasa kemanisan dan NIKMAT BAHAGIA HIDUP
dengan apa yang aku hajati ini ya ALLAH .
 
Aku YAKIN dan Aku mampu jadikan minat ini 
sebagai IMPIAN Hidup aku suatu Hari nanti ya ALLAH .
Alang² bermimpi ,
' BIARLAH MIMPI SAMPAI KE ★ '
 | Impian Anak Gadis |

3 Comment(s)

|
The Disclaimer


Selamat Datang ke Blog Yana Hudsons.Ini adalah Blog Rasmi saya.Do Follow me and respect me as i respect you. Thank you ^^ CATS LOVER ♔


CURRENTLY : Cute & Handsome 
MOOD : New Design For My Blog.


Follow @yanahudsons

Lets WeChat

The History!
The Follower!